اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۳۷۵۰

مروارید سیاه و ماموریتی دشوار برای راضی کردن سرمربی پرسپولیس

مروارید سیاه و ماموریتی دشوار برای راضی کردن سرمربی پرسپولیس
گادوین منشا نمایش تقریبا خوبی برابر تراکتورسازی در بازی اخیر پرسپولیس داشت.
۱۳:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

گادوین منشا نمایش تقریبا خوبی برابر تراکتورسازی در بازی اخیر پرسپولیس داشت.

 

با این وجود گل نزدن این بازیکن در این بازی چیز جدیدی نبود و این مهاجم نیجریه ای که فصل گذشته یکی از رقبای جدی مهدی طارمی در راه کسب عنوان آقای گلی محسوب می شد، این فصل نتوانسته آنگونه که باید و شاید در پیراهن پرسپولیس خوش بدرخشد.

 

البته برانکو تا اینجای فصل از منشا نسبتا راضی بوده اما این رضایت زمانی تهدید می شود که منشا یک رقیب جدی در کنار خود ببیند. اتفاقی که بزودی بوقوع می پیوندد. چیزی به پایان محرومیت طارمی باقی نمانده و بعد از آن معلوم نیست که با شرایط فعلی منشا جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد.

 

علیپور قبل از محرومیت طارمی به عنوان مهاجم مکمل در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت و حالا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس و آقای گل فعلی لیگ برتر جای خود در ترکیب پرسپولیس را حتی بیش از پیش تثبیت کرده است. در ابتدای فصل منشا از اینکه بیش از طارمی و علیپور روی نیمکت می نشست ناراضی بود اما حالا مهاجم نیجریه ای در صورت بازگشت طارمی و آماده بودن آقای گل دو فصل اخیر لیگ، نمی تواند در شرایط نیمکت نشینی اعتراضی داشته باشد چرا که منشا 4 ماه فرصت داشت تا در غیبت طارمی خود را به عنوان مهاجم اول سرخپوشان اثبات کند.

 

مسئله ای که البته اتفاق نیافتاد تا حالا این مهاجم کار دشواری برای ماندن در ترکیب پرسپولیس با بازگشت طارمی داشته باشد. البته رقابت این دو مهاجم برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس نه تنها جذابیت های خاص خود را هم دارد بلکه می تواند باعث شود که مهاجم های پرسپولیس با انگیزه تر و آماده تر هم شوند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین